خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

طبقه بندی موضوعی

اوضاع پیچیده تر از قبل شد...

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۲۸ ب.ظ

سام علیک

دیشب به درخواست یکی از دوستان به شرکت ش رفتم. تازه تاسیس است. تعدادی نقشه از یک خط کارخانه خودروسازی، که قبلا در آنجا کار کرده و خودش از روی خارجی ها معکوس زده است را به من نشان داد. بسیار کار ارزشمندی بود. هر چند که تکنولوژی ساخت ندارد، اما همین حدش هم خیلی حرف است. چیزی که به گفته خودش فقط پنچ کارخانه در دنیا میتوانند آن را بسازند.

فشارم افتاد پایین! وسط راه رفتم یک آبمیوه خریدم و جای شما خالی نوشیدم تا کمی حالم بهتر شد. خیلی کار خفنی ست. یکجورهایی میتوان گفت پروژه ملی ست و شاید حتی فرا ملی. حس میکنم او میخواهد مرا جذب کند.

شرکتی هم که تاسیس کرده است پیرامون یک موضوع دیگر است که من اندکی در آن تجربه دارم.

اوضاع بسیار پیچیده تر از قبل شد.

نمیدانم کدام راه را انتخاب کنم.

فشار زندگی و نداشتن درآمد ثابت و اینکه نمیدانم کجا سکنا گزینم

اینکه کارهای زیادی برای شروع پیش رویم قرارگرفته است

و نمیدانم کدام را انتخاب کنم

ارشد را چه کنم...

یا مدینه ی منوره

یا مکه ی منوره، ببخشید مکرمه

خدایا هرجا هستی، سریع خودت برسون که رسما دارم خل میشم

راستی اولین درآمدم  از یک پروژه برای کارخانه بوووق را برداشتم، ششصد هزار تومان!!!

کار خیلی زیادی نداشت اما خب ریسک ش بالا بود. به زور راضی شدند خط را متوقف کنند. استرس بالایی تجربه کردیم. سه چهار روز بیشتر درگیر ش نبودیم. اگر کار درست نمیشد جریمه سنگینی از ما میگرفتند، که ما هم آه در بساط نداشتیم. قبل از نصب 1500 تومان نداشتم که یک جنس بخریم. یعنی در این حد به پیسی خورده بودیم.

 

[Puzzle]

تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روت مقصر منم لعنت به من بار آخرم بود ♬♫♪♭
که عاشق شدم ولی نبود دست خودم طرز نگات برگ برندت بود
میتونستم برم خیلی زودتر از این حرفا نشد راضی دلم اما که دل بکنه ♬♫♪♭
بار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتو باید رد میشدم از تو مثل همه
کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا ♬♫♪♭
کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا

 

 

  • کم حرف آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی