خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

طبقه بندی موضوعی

ماتم

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۳۹ ب.ظ

سلام

خوب نیستم، تو خونه حالم خوش نیست

جو خونه را دوست ندارم، گویی که زندان است

پر از انرژی های منفی که حال را بد میکند

من خیلی سختی کشیدم تا همینجا آمدم

و الان هم...

نه میزی، نه روشنایی درستی،عین کاروانسرا،نه آرامش،نه یه قالی نرم که بشود روی آن دراز کشید، نه یه گوشی درست و حسابی،نه کانون گرم خانواده، نه جایی برای مطالعه

پولی فراهم میکنم و از این مملکت لعنتی که نکبت از در و دیوارش میبارد میروم، اگر هم نشد به جهنم میروم که بهتر از این وضع هست

عمویم میگفت پسر عموت برای خرید یک فلش سه روز قهر بوده است، ای لعنت به این زندگی که بچه برای یک فلش باید خودش را اذیت کند، حال آنکه نه کامپیوتر دارد نه موبایل دارد و نه خیلی چیزهای دیگر دارد...

لعنت به این دنیا 

لعنت به این کشور

لعنت به این جماعت

لعنت به سریال ستایش

لعنت به هر چی که هست

جو مزخرفی گریبان گیرم شده است

 

  • کم حرف آقا

نظرات  (۲)

هدفتون از زندگی چیه؟ 

حالا فک کن رفتی اونجا که چی؟ 

پاسخ:
که سرم بندازم پایین
مثه آدم کار کنم
یه پولی دربیارم
یه زندگی بدون دغدغه رو تجربه کنم، یه زندگی جدید بسازم و خودم رو با اون وفق بدم
حداقل بدونم که کسی حقم نمیخوره، اگه بچه دار شدم تو کنکوری شرکت کنه که همه در اون یکسان هستن


اگه شرایط رفتنش رو داری چرا پس معطلی

ولی اگه شرایط رفتن به مدینه فاضله فراهم نیس، لااقل شرایط عذاب بیشتر رو برای خودت فراهم نکن

منم ذهنم خیلی داغونه، زندگی برام هیچ معنی نداره، ولی با این تفاوت که برام اینجا بودن یا اونجا بودن هیچ توفیری نداره

فقط میدونم به زمین و زمان لعنت فرستادن حس خود کشی رو برام پر رنگ تر میکنه

زندگی میکنم ولی خیلی بی تفاوت

چیزی نیس که بتونه خوشحالم کنه ولی چیزی هم نیس که دیگه بتونه ناراحتم کنه

انگار توی استخرم و روی آب خوابیدم و فقط یه صداهایی توی گوشم زمزمه میشن

این دنیاست و تا بوده همین بوده

 

خوبه که لااقل هنوز هدفی برای زندگیتون دارید و این حس خوبی برای زنده بودنتون میده چون سعی می‌کنید بهش برسید

 

من همین هم ندرام

بی خود و بی جهت فقط دارم ادامه میدم و سعی میکنم آدم خوبی باشم چون آدم خوب بودن تنها چیزیه که از نظرم ارزشمنده، حتی توی این مملکتی که خوب بودن به نفع آدم نیست

پاسخ:
خیلی چیزها من رو ناراحت میکنه
کاری نمیتونم انجام بدم
فقط میخوام برا کنکور ارشد بخونم
تا اگر به جایی رسیدم لااقل دست 4 تای دیگه مثل الان خودم رو بگیرم بکشمشون بالا
فعلا همین



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی