خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

طبقه بندی موضوعی

تا اول Hello Fall میجنگم

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ق.ظ

درود ها بزرگواران!

عرض کنم که از فردا میخواهیم موتور های اضطراری مان را روشن کنیم.

تا پایان تابستان وقتی نمانده و الان باید جنبید. خب مرور سریعی بر کارهای پیش رو داشته باشیم:


1- اوایل هفته ی بعد باید بروم دنبال کار

2- پروژه را جمع و جور کنم( سوراخ کاری+ پیچ و مهره+ لحیم کاری+ برنامه نویسی)

3- زبان را تر و تمیز مطالعه کنم و حداقل 10 متن تمرین کنم

4- برای تقویت Listening & Speaking فیلم و مستند تماشا کنم

5- مرور چند تا از درس های زیر را شروع کنم:

  • سیگنال سیستم
  • مخابرات 1
  • میدان
  • الکترونیک
  • الکترومغناطیس
  • مدار
حالا اینکه کدام را انتخاب کنم بستگی به وقت و حوصله ام دارد، اما سیگنال + الکترونیک Fix هستند.    

6- در مورد Apply مطالعه و تحقیق کنم

7- نرم افزار MATLAB را تمام کنم

8-کمی در نرم افزار های دیگر کند و کاو کنم



همان طور که نظاره میکنید موارد شماره ی 5 و 7 و 8 جزو سرسخت ترین ها بوده و از بین آنها مورد 5 بسیار زمانبر و حیاتی است.

خب دوستان

کم حرف آقا آماده ی شروع است

تا ابد که قرار نیست مثل لوستر اینجا آویزون باشم

فلذا میرویم که بترکانیم

تا مبادا گودبای سامر بدی داشته باشیم( خدا نکنه)

برو بریم آقا

  • کم حرف آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی