خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

طبقه بندی موضوعی

خدانگهدار 96

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۰۳ ب.ظ

به پایان رسید این دفتر

حکایت همچنان باقی است!

بله! سال پر فراز و نشیب 1396 هم تمام شد. در توصیف این سال فقط میتوانم یک جمله بگویم:« خیلی زود گذشت». عمریست که گذشته است و قابل بازگشت نیست. امیدوارم سال 97 سال خوبی باشد و زود هم نگذرد! از دیروز تا حالا به این فکر کردم در همین سال 96 بود که به فکر اپلای و ادامه تحصیل افتادم. عید بود. من با خواندن  خاطرات کسانی که رفته بودند هر روز بیش از پیش به اپلای فکر میکردم. چقدر شیرین بود. برنامه ریزی کرده بودم و دنیایی داشتم. اما نتیجه آنی نشد که میخواستم. بعد از عید افسرده شدم. 6 واحد افتادم. فکر تغییر رشته به سرم زده بود. یک دلم میگفت بمان یک دلم میگفت برو صنایع! به چه فلاکتی افتاده بودم. یادش بخیر!

بعد هم که تابستان شد و هیچ! و بعد پاییز و بعد هم زمستان.

حالا هم بهار. خدا میداند چه سالی در انتظارمان است. آیا سال بعد از امروز به نیکی یاد  خواهیم کرد؟ آیا آرزوی بازگشت به این چند روز را خواهیم داشت؟

به هر حال تا چند دقیقه دیگر امروز میشود پارسال! آقای کم حرف غیر از این وبلاگ جایی را ندارد که بخواهد برود. سالش در همین وبلاگ تحویل میشود. فقط کاری که میخواهم انجام دهم این است که کمی قرآن بخوانم و برای فرج امام زمان هم دعا کنم. بلکه زندگیمان کمی رنگ خوشبختی و رضای حضرت دوست بگیرد.

هفت سین هم داریم! البته برای خودمان! یعنی من و شما!

سیگنال

سیستم

سیم پیچ

سون سگمنت

سابمیت(مقاله)

سن دیگو( دانشگاه UCSD)

SUCCES

بله آهنگ سال تحویل هم از شبکه ی سه پخش شد.

تا اینجای مطلب در سال قبل بودیم.

سال نوی همگی مبارک... صد سال به این سال ها...ان شاءالله بترکانیم برود پی کارش!

از اینجا به بعد 97 هستیم!

اگر خدا بخواهد این چند روز عید را در مورد ارتباط زیر دریایی ها تحقیق میکنم. به نظر موضوع جالبی است. امیدوارم با این زحمت ها یک مقاله خوب بنویسم. واااااااای که اگر بشود...!

این عید نباید تنبلی کنم. یکم هم در مورد کارآموزی استرس گرفته ام. در تابستان باید چه کنم؟! امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

موسیقی امشب هم از پازل است و بس:

[Puzzle band]

آمدی و آمدنت محشر به پا کرد
ای جان جانم جانم ای جان جانم جانم
به چه شور و شرری یک دم به پا کرد
ای جان جانم جانم ای جان جانم جانم
نور دیده آرمیده به برت عاشق تو
ای کم شود سایه من کم نشود سایه تو

  • کم حرف آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی