خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

طبقه بندی موضوعی

اندر احوالات گودبای سامر!

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ب.ظ

این چند روز خانواده کلی ما را مورد لطف قرار دادند و از صبح تا شب از ما کار کشیدند :( این شد که باز هم عقب افتادم. دیشب هم ففل روح من را شاد کرد! راجع به انتخاب واحد هم با دوستان صحبت کردم.

نمیدانم چرا هر چی به خانواده میگویم من کار دارم، درس دارم، بدبختی دارم ول کن من نیستند. یعنی هر 10 دقیقه برایم یک کاری پیدا میکنند. اینجوری بخواهم پیش بروم اوضاع خیلی بد میشود. امیدوارم خانواده من را درک کنند. هر کسی که من را در حال درس خواندن میبیند تا فی المشددون من را نا امید میکند. مگر دوران کنکور است که از خانه بیرون نمی آیی؟ مگر مهندسی ها هم درس میخوانند؟ مهندسی مانند پزشکی نیست که آزمون جامع بگیرند، چرا اینقدر خودت را اذیت میکنی؟ کلا تو خیلی روی اعصابی!! پدر ما را در آورده اند. یعنی اگر من یکی از رشته های علوم پایه بودم اطرافیانم تیر بارانم میکردند!!

 من هر مشکلی را که حل کنم از پس این یکی بر نمی آیم. کم کم دارد اشکم در می آید. عقب افتادگی های زبانم را چطور جبران کنم؟ ای خدا ای خدا چرا هیچ کس مرا درک نمیکند؟ مگر من چند سال عمر میکنم که اینقدرش را بخواهم با بنده های تو کلنجار بروم؟ مگر من چند بار بیست ساله هستم؟

دیشب ففلی در تلگرام به من یک خبر خوب داد! همان طور که قبلا گفته بودم احتمال همکاری با ففل وجود دارد، دیشب یک ایده به پیشنهاد او انتخاب شد و یواش یواش میخواهیم کار را شروع کنیم. ایده کامل متعلق به دوستم است و من هیچ کاره هستم. اما ففل چون صداقت من در کار را مشاهده کرد، من را هم در جریان قرار داد و پیشنهاد کرد که باهم کار را شروع کنیم. من هم چون دیدم ایده اش خیلی کار جالبی است همان موقع ok را دادم.

ففل از اینکه با او همراه شدم خوشحال شده و انرژی سراسر وجودش را فراگرفته است. او سراغ کدنویسی رفته است و من بقیه مسائل را دنبال میکنم. در واقع هر کدام به چیزی که علاقه داریم میپردازیم.

[نمیتوانم عکس آپلود کنم... به نظرم باید به بیان پول بپردازم ... کسی هست من را راهنمایی کند؟ ]

یکی دیگر از دوستانم را هم به شما معرفی میکنم: این شما و این "پِپِلی".

من و پپل از همان روز های اول دانشگاه با هم آشنا شدیم، و خیلی به هم وابسته ایم. یک اخلاق خیلی جالبی که پپل دارد این است که فوق العاده پیگیر است. آمار همه چیز را در می آورد. یکبار از پلاک ماشین استادمان هم عکس گرفت!! آدرس خانه استاد را هم پیدا کرده است!! و اینگونه است که همیشه موجبات خنده و شادی ما را فراهم میکند.

دیشب با پپل راجع به انتخاب واحد صحبت کردیم. به پپل گفتم که کلاس هایی که بلافاصله بعد ناهار برگزار میشوند را انتخاب نکند حتی اگر به ضررش شود. من تجربه شرکت در اینگونه کلاس ها را داشته ام و نیک میدانم که آدم آسفالت میشود تا کلاس به پایان برسد. اما او گوش نکرد و گفت: من مرد روز های سخت هستم. امیدوارم که همینطور باشد. برنامه اش را برایم فرستاد و گفت: نظرت چیست؟ من هم چند نکته که اصلا به آن توجه نکرده بود را به او یادآوری کردم.

بعد از آن پپل دیگر آنلاین نشد. به نظرم فهمید که باید دوباره انتخاب کند.

غیر از پپل با دوستان دیگرم هم صحبت کردم. تقریبا همه بر سوال " کدام استاد نمره میدهد؟ " تاکید موکد داشتند. نمره تنها ملاک انتخاب استاد در دانشگاه است. همه دنبال نمره هستند.خدا میداند من یکی را با winchester تهدید کنند حاضر نیستم با استاد نمره بده درس بگیرم. یکبار این کار را کردم و هنوز که هنوز است دارم بدبختی میکشم.

یک آهنگ از زین دانلود کردم به نام  Dusk Till Dawn انصافا خارجی ها هم خوب میخوانند! از صدایش خوشم آمد. راستی یک چیزی راجع به همین آقای Zayn بگویم:

قبل از اینکه این وبلاگ را بسازم، یک ویدیو موزیک از آقایی به نام Maher Zain را از آپارات دانلود کردم. فکر کنم یک خواننده لبنانی باشد که انگلیسی هم میخواند. خلاصه بعد چند وقت فیلمان هوس هندوستان کرد و خواستیم چند آهنگ از زین دانلود کنیم! که اشتباهی رفتیم سراغ آن یکی زین!!

بعد که دیدم آقای زین با یک خانم امریکایی هم آهنگ خوانده دوزاریم افتاد که این وسط یک چیزی سر جایش نیست!! خلاصه اسمش را جستجو کردم و دیدم که:

آن یکی زین است اندر امریکا/ آن یکی زین است اندر لبنان

و اینگونه شد که همان اندک حوصله ای هم که داشتیم سر همین گلابی بازی ها از دست رفت. چند وقت پیش که نظر مرجعم را درباره گوش دادن به موسیقی زن میخواندم تصمیم گرفتم که آهنگ آقا گوش بدهم. آقای سیستانی تبصره هایی در نظر گرفته بودند ولی من متوجه نشدم که قضیه چیست. خواننده هایی مانند Zayn، Coldplay، Blackfield و ... را ول کنیم کجا برویم؟ همین ها خیلی هم خوبند.

پ.ن: یعنی هنوز این نوشته را تمام نکردم که مادرم برایم کار جور میکند. ای خدااا به دادم برس.


[zayn]

Not tryna be indie
Not tryna be cool
Just tryna be in this
Tell me, are you too
Can you feel where the wind is
Can you feel it through
All of the windows
Inside this room





  • کم حرف آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی