خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

طبقه بندی موضوعی

به هرجا رسیدم به عشق تو بود♫♫♫

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ

دیشب یکی از فامیل هایمان تماس گرفت و گفت فردا بیا و در درس ریاضی به من کمک کن. من هم نتوانستم به او نه بگویم. گفتم باشد فردا را برای تو خالی نگه میدارم. تا الان که خبری ازش نیست. فکر کنم خواب مانده است! از صبح آماده بودم که یا او بیاید منزل ما یا من بروم پیش آنها. فکر کنم برای بعد از ظهر حتما تماس میگیرد.

دیروز بیشتر با خانواده صحبت کردیم. پدر و مادرم گفتند که اگر بخواهی ما هم اجازه میدهیم تو در خارج از کشور ادامه تحصیل بدهی. البته پدرم بسیار محتاطانه تصمیم میگیرد و وقتی یک حرفی میزند هزار تبصره برایش تعیین میکند. مثلا داشتیم راجع به افرادی که خارج از کشور هستند حرف میزدیم که یکهو پدرم گفت: فلانی بلند شده رفته اسپانیا درس بخونه، آخه اسپانیام شد کشور!

بله ! اینگونه است که من فقط جرئت دارم دم از کشور هایی مانند انگلستان، آلمان، فرانسه و ... بزنم. در غیر این صورت مطمئنم که پدرم میگوید: چی؟ میخواهی بروی فلان کشور درس بخوانی؟ بیخود! همین ایران بهتر از آن جاست! از اینجا بلند شوی هِلِک هِلِک بروی فلان کشور عقب افتاده که چه بشود؟

هرچی جلوتر میروم راه سخت تر میشود و مشکلات بیشتر. خدایا خودت کمک کن.

 

خلاصه اینم شده زندگی ما...

دیروز که داشتم همینجوری توی سایت ها میگشتم یه چیز جالب دیدم. فیلم کلاس های دانشگاه MIT در یک سایت جمع آوری شده و همه میتوانند از آنها استفاده کنند. من قبلا در مورد این فیلم ها شنیده بودم اما پیدایشان نکرده بودم. خلاصه دیروز کلی خدا پدر بیامرزی به صاحب این سایت فرستادم! البته فکر کنم برای باز کردن فیلم ها نیاز به فیلتر شکن میباشد.


 لینک سایت فیلم ها


لینک دانلود فیلتر شکن

دیروز داشتم دنبال فیلتر شکن میگشتم، در یکی از سایت ها که وارد شدم دیدم فقط یک صفحه متن نوشته است. با خودم گفتم نگاه کن چطور مردم را سرکار میگذارند. بعد دو سه تا خطش را که خواندم فقط به افق خیره شده بودم!! نوشته بود: آهای ایهاالناس از این برنامه های غربی استفاده نکنید! اینها همه دسیسه است، میخواهند شما را به نابودی بکشانند. اینها جاسوسی ست، به فکر ناموس خود باشید! این برنامه ها شما را به فساد میکشاند!

اینقدر حرص خوردم که داشتم میپکیدم. بارها و بارها من رفته ام تا در دوره های اینترنتی ثبت نام کنم اما نشده است. بخاطر همین تفکرات اشتباه هیچ وقت نتوانسته ام مانند دانشجوهای دیگر کشور ها از این دوره ها استفاده کنم. نمونه اش سایت Coursera که به علت تحریم من را قبول نمیکنند.

YouTube هم که برایمان عادی شده است. این روز ها واقعا تلگرام بیشتر مردم ما را تحت تاثیر قرار داده است یا این سایت؟

افسوس...

آهنگ تاوان احسان خواجه امیری هم خیلی با احساس است.

[Ehsan]

درست لحظه ای که تو باید بری،اسیر یه احساس مبهم شدیم

ببین بعد یک عمر پرپر زدن،چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم

یه حقی که من دارم از زندگیم

نگاه کن تو این برزخ لعنتی

چه مرگی طلب کارم از زندگی

به هرجا رسیدم به عشق تو بود

  • کم حرف آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی