خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

طبقه بندی موضوعی

مشکل داریم که داریم

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ب.ظ

نمیدانم چرا این چند وقت یک حالت عجیبی به من دست داده نمیدانم چرا اینجور شده ام .قبلا هیچوقت یک همچنین حسی نداشته ام.

من و خانواده ام هم مانند خیل عظیمی از جامعه وسط برج که میشود هشتمان گره نهمان میشود. به همین خاطر هست که الان نمیتوانم در هیچ دوره ای شرکت کنم. هزینه دوره ها اکثرا بالای 400هزارتومن هست و من به هر دری میزنم نمیتوانم جورش کنم.

هی میخوام به پدرم بگویم زمینی که در یک نقطه پرت شهر دارد و بیش از 10 میلیون قیمت ندارد را بفروشد، هم برای من یک موبایل میخرد هم بقیه پولش را میتوانم خرج تحصیل و کار کنم. اما رویم نمیشود. الان فشار زیادی به خاطر شهریه دانشگاه خواهرم و قسط های خانه مان روی خانواده است. ای کاش میتوانستم این حرف ها را به پدرم بگویم. یک مشکل دیگر هم این است که اگر بخواهم از پس هزینه های اپلای هم بر بیایم باز کلی سختی باید بکشم. اونام واقعا معضلی شدند برای خودشان... آنها را دیگر کجای دلم بگذارم؟ خودمم هم فعلا کاری بلد نیستم. تا جایی که میتوانم دارم صرفه جویی میکنم اما خرج ها واقعا بالاست. الان هزینه اجاره خوابگاه را باید پرداخت کنم پس یک دوره که خیلی وقته زیر نظر دارمش کنسل است !!دوره های فنی حرفه ای هم نمیتوانم شرکت کنم. خیلی وقته که حتی یک شلوار هم نتوانسته ام بخرم :)


با حساب و کتابی که کردم اینطور متوجه شدم که افرادی مانند من بهتر است از همین چهارتا کتابی که دارند نهایت استفاده را ببرند و در دانشگاه هم فعال باشند و با اساتید همکاری علمی بکنند و از آزمایشگاه ها و کارگاه ها خوب استفاده کنند.

راه دیگری وجود ندارد ، یعنی به ذهن من نمیرسد. شاید برای عده ای که قبلا در یک زمینه ای کار کرده اند کار پاره وقت گیر بیاید.مثلا فردی که قبلا رباتیک کار کرده میتواند از این راه کمی پول در بیاورد. اما من در هیچ زمینه ای تخصص ندارم ، بخواهم کار کنم  باید کار در رستوران و تالار را شروع کنم که از صبح تا شب پدر آدم را در می آورند و 50-60تومن بیشتر کف دستت نمیگذارند.

باید از همین کتابهایم و چند فیلم آموزشی که از روی سرور دانشگاه برداشته ام استفاده کنم. افرادی که ید طولایی در پروسه اپلای دارند بسیار تاکید میکنند که روی معدلتان سرمایه گذاری کنید. الان معدلم حدود 15 هست. یک سری اشتباهات باعث شد اینطور بشود:(  اگر بتوانم معدلم را ببرم بالای 17 خیلی خوب میشود.

باید بتوانم من هیچ راه دیگری ندارم هیچ کاری نمیتوانم انجام دهم. اگر همین کارهایی که از دستم بر می آید را مداوم و مطلوب انجام بدهم موفق میشوم. امیدوارم خدا کمکم کند جلوی خانواده ام سربلند باشم.

این آقای قربانی هم ما را با آهنگهایش از خود بیخود میکند


[Alireza Ghorbani]

ای ذکر تسبیح ملک

در حلقه زنار من
کفرم تویی دینم تویی
تسبح تو زنار تو
ای نغمه های گونه گون از عشق دان شادی جنون
هم دف تویی هم نای تو هم چنگ تو هم تار تو
ای لحظه ناب ازل آیینه دیدار تو
سر شکوهه هر غزل مضمونه بی تکرار تو
شیرین ترین رویایه من

لیلا ترین خوابه منی
ای با خیاله دیدنت

من خفته و بیدار تو

  • کم حرف آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی