خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

خاطرات آقای کم حرف

اینم شده زندگے ما ...

طبقه بندی موضوعی

نوشته ی دور از خانه

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

اصلا حرفم نمیاد

خیلی بهم فشار اومد، این چند روزه فقط امتحان دادم

نمایشگاه امسالم تنها رفتم

تنهای تنها؛ حتی یه عکسم نگرفتم

حرف واسه نوشتن دارم لیکن حال نوشتن رو نه

چند وقته خونه هم نرفتم

میخوام بگم خیلیا جوونی حال میکنن و دنیا پشمشونم نیست

پشیمون میشم عین سگ چند سال بعد، اگه بفهمم کارایی که میتونستم انجام بدم و ندادم همش درست بوده و باس انجامش میدادم

چه محدودیت های چرتی رو تجربه کردم

چقدر راه های سخت و پر پیچ و خم پیمودم تا به اینجا برسم، بقیه چقدر آسون رسیدن

دلم میخواهد تنها باشم

عین وحشیا باس زندگی کرد

عین وحشیا باس رفت درس خوند

عین وحشیا باس کار کرد 


دلم میخواد چیزای جدید تجربه کنم

دوستای جدید میخوام

محیط جدید

حرفای نو









  • کم حرف آقا

نظرات  (۱)

  • کسب درآمد میلیونی ایرانیان
  • سایت آموزشی کسب درآمد از اینترنت با پکیج های آموزشی رایگان http://1daramad.blog.ir -دوره آموزش فوق حرفه ای کسب درآمد از بیت کوین -جامع ترین دوره آموزش کسب درآمد از اتریوم -دوره آموزش کسب درآمد از فروش فایل کامل ترین پکیج اشتغالزایی و کسب درآمد بـــــــرای آنانکه می خواهند از صفر و یا با سرمایه کم شروع کروده و به ثــروت بـــــــــــــرسند!! از هـــمین امروز شــروع کنید... http://1daramad.blog.ir
    پاسخ:
    ولمون کن تو رو خدا....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی